Αυτές είναι οι 20 τροφές που προστατεύουν από εγκεφαλικό

92

Οι 20 τροφές που θωρακίζουν την καρδιά και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου από τις φραγμένες αρτηρίες.

Σολομός, τόνος, η ρέγκα, σκουμπρί: Ο σολομός περιέχει πολλά λιπαρά οξέα που βοηθούν στη μείωση και την πρόληψη της αυξημένης χοληστερόλης, των τριγλυκεριδίων, και δρα εναντίον των φλεγμονών.

Χυμός πορτοκάλι: Πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, που προωθούν την υγεία των αιμοφόρων αγγείων και μειώνει τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης.

Καφές: Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση 2-4 φλιτζανιών καφέ την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής έως και κατά 20%.

Καρύδια: Περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και ακόρεστα λίπη που κάνει καλό στα επίπεδα της χοληστερόλης, αλλά μπορούν επίσης να βοηθήσουν τις αρθρώσεις και τη μνήμη μας.

Λωτοί: Πλούσιοι σε φυτικές ίνες και ωφέλιμες στερόλες, οι λωτοί βοηθούν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης.

Κουρκουμάς: Βοηθάει στην πρόληψη της υπερδραστήριας αποθήκευσης λίπους και μειώνει την φλεγμονή των ιστών.

Πράσινο τσάι: Οι κατεχίνες που περιέχονται στα φύλλα τσαγιού συνιστούν ένα αποτελεσματικό αντιοξειδωτικό που μειώνει την απορρόφηση της χοληστερόλης και βοηθάει το μεταβολισμό.

Καρπούζι: Αναζωογωνεί, αλλά διευρύνει επίσης τα αιμοφόρα αγγεία προωθώντας την παραγωγή νιτρικού οξειδίου.

Αλεύρι ολικής αλέσεως: Για την πρόληψη της υψηλής χοληστερόλης.

Τυρί: Όταν δεν καταναλώνεται υπερβολικά, μπορεί πραγματικά να βοηθήσει να μειώσει τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης.

Φύκια: Πλούσια σε πολυάριθμα μεταλλικά στοιχεία, βιταμίνες, πρωτεΐνες, αντιοξειδωτικά, και καροτενοειδή.

Cranberries: Πλούσια πηγή καλίου που αυξάνει τα επίπεδα της υγιούς χοληστερόλης και μειώνει τα επικίνδυνα.

Κανέλα: Καταπολεμά την υψηλή χοληστερόλη, εμποδίζοντας της συσσώρευση της στις αρτηρίες.

Ρόδι: Πλούσιο σε φυτοχημικά που προωθούν φυσικά την παραγωγή νιτρικού οξειδίου, το οποίο με τη σειρά του είναι ένας καλός τρόπος για να βοηθήσει την κυκλοφορία του αίματος.

Σπανάκι: Βοηθά στον καθαρισμό των αρτηριών και μειώνει την αρτηριακή πίεση.

Ελαιόλαδο:Το ωμό ελαιόλαδο παρέχει στο σώμα μας ωφέλιμα λίπη και μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης.

Μπρόκολο: Εμποδίζει την καθίζηση του ασβεστίου στις αρτηρίες μας. Είναι επίσης ωφέλιμο για την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα χοληστερόλης.

Αβοκάντο: Τα λίπη που περιέχονται στο αβοκάντο εξισορροπούν τη καλή και τη κακή χοληστερόλη, που είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία των αρτηριών.

Σπαράγγια: Σύμμαχος κατά της υψηλής χοληστερόλης. Τα θρεπτικά συστατικά του εμποδίζουν την έμφραξη των αιμοφόρων αγγείων και αποτρέπουν τις φλεγμονές.

Αν σας άρεσε το άρθρο , κάντε Like στη σελίδα μας

http://focusmusic.gr/images/music%20main%20.jpg