Ώρα για αποτοξίνωση – Τι να προσέξετε μετά τις πασχαλινές κραιπάλες;

150

 

 

 

Το Πάσχα και δη το τραπέζι της Κυριακής του Πάσχα ενδείκνυται για διατροφικές κραιπάλες. Το θέμα είναι πώς μπορούμε να επαναφέρουμε τον μεταβολισμό μας στην προ-οβελία κατάστασή του.

Δείτε λοιπόν τι πρέπει να κάνετε για να νιώσετε πιο ανάλαφροι:

1. Ζεστό νερό με λεμόνι το πρωί. Τα οφέλη αυτού του «ροφήματος» είναι πολλά, όπως σας έχουμε άλλωστε ενημερώσει και στο παρελθόν.

2. Περιορίστε τον υδατάνθρακα.

3.Τέλος στο αλκοόλ (ειδικά στις μπύρες τις οποίες –παραδεχτείτε το- υπερκαταναλώσατε στο Κυριακάτικο τραπέζι).

4. Πιείτε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα.

5. Πείτε ναι σε 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι. Είναι διουρητικό και αντιοξειδωτικό.

6.Φροντίστε το τελευταίο σας γεύμα για τις επόμενες ημέρες να είναι έως και τις 20.00 το βράδυ!

 

Αν σας άρεσε το άρθρο , κάντε Like στη σελίδα μας

Focus Music το καλύτερο ραδιόφωνο

 

 

 

 

 

 

 

star.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here