Επιχειρείν: Πώς πρέπει οι εταιρείες να διαχειριστούν τους δυσαρεστημένους καταναλωτές στο διαδίκτυο;

43

Πώς μπορεί μία εταιρεία να διαχειριστεί έξυπνα τη διαδικτυακή
διαμαρτυρία ενός καταναλωτή; Tι συμβαίνει με τα σχόλια τρίτων στην
εταιρική σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα; Προστασία των πνευματικών
δικαιωμάτων: Είναι λύση στον 21ο αιώνα η προστασία μέσω απαγόρευσης;
Τι είναι η προστασία προσωπικών δεδομένων; Ο δικηγόρος Βασίλης
Σωτηρόπουλος δίνει τις απαντήσεις στο Επιχειρείν..