Kατακράτηση υγρών ; Δείτε ποιες τροφές την προκαλούν

126

Μια μικρή ποσότητα κατακράτησης υγρών (κυρίως νερού) είναι συχνή και φυσιολογική, ιδιαίτερα στις γυναίκες.

Μερικές γυναίκες, μάλιστα, έχουν τόση κατακράτηση υγρών, που προκαλεί διακυμάνσεις στο βάρος τους μέχρι και 2 κιλά σε μία μόνο ημέρα.

Η κατακράτηση υγρών συνήθως είναι πιο εμφανής στα πόδια, τους αστραγάλους και τα χέρια, και μπορεί επίσης να οδηγήσει σε φούσκωμα στην κοιλιά.

Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στον έμμηνο κύκλο στις γυναίκες, σε προβλήματα υγείας ή φαρμακευτική αγωγή, αλλά και σε ορισμένες τροφές που μπορούν να επηρεάσουν το πόσο νερό υπάρχει στο σώμα..

Δείτε ποιες είναι αυτές οι τροφές:

Αλάτι: 

    • Το επιτραπέζιο αλάτι περιέχει περίπου 40% νάτριο. Όταν καταναλώνετε πολύ αλάτι, το σώμα σας αραιώνει το νάτριο με νερό και διατηρεί αυτό το πλεόνασμα υγρού.

Επεξεργασμένες τροφές: 

    • Τα περισσότερα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν υψηλές ποσότητες νατρίου. Όλα αυτά τα τρόφιμα μπορεί να οδηγήσουν σε κατακράτηση νερού.

Για την εξάλειψη της κατακράτησης νερού που προκαλείται από τη διατροφή σας.

Θα πρέπει να αποφεύγετε να τρώτε κονσέρβες και κατεψυγμένα τρόφιμα, όπως λαχανικά, σούπες, φαγητά κατσαρόλας και ορεκτικά.

Υψηλές ποσότητες νατρίου περιλαμβάνονται επίσης σε κύβους ζωμών, καρυκεύματα και σάλτσες σε σκόνη σε πακέτα, εμφιαλωμένες και κονσερβοποιημένες σάλτσες, σε αποξηραμένα μείγματα σούπας.

Διαβάστε την ετικέτα όταν αγοράζετε οποιαδήποτε κονσέρβα, κατεψυγμένα ή συσκευασμένα τρόφιμα και να αποφεύγετε γενικά τις τροφές με υπερβολική περιεκτικότητα σε νάτριο.

Τυρί και κρέας: Οι περισσότεροι τύποι τυριών και ορισμένοι τύποι κρέατος έχουν, επίσης, υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.

Το επεξεργασμένο τυρί, το τυρί cottage και το μαλακό τυρί για επάλειψη παίζουν σίγουρα κάποιο ρόλο στην κατακράτηση υγρών.

Τα επεξεργασμένα κρέατα, όπως το μπέικον, το ζαμπόν, τα λουκάνικα και γενικά τα αλλαντικά προϊόντα περιέχουν μεγάλες ποσότητες νατρίου.

Το ίδιο ισχύει και για τα κονσερβοποιημένα κρέατα και ψάρια.

Όξινο γλουταμινικό νάτριο: Ελέγξτε τις ετικέτες των τροφών που αγοράζετε για την περιεκτικότητά τους σε όξινο γλουταμινικό νάτριο (MSG).

Αυτό βρίσκεται συνήθως, όχι μόνο σε κονσέρβες, αλλά και σε κατεψυγμένα προϊόντα και σε πολλά άλλα επεξεργασμένα τρόφιμα ως βελτιωτικό γεύσης.

Αποφύγετε τροφές που περιέχουν κάθε είδους υδρολυμένη πρωτεΐνη, επειδή η ουσία αυτή μπορεί επίσης να περιλαμβάνει MSG.

πηγή iatropedia.gr