Ξέρετε ποιές είναι οι τροφές που πρέπει να τρώτε πριν και μετά τη γυμναστική!

186

Οι γυμναστές και οι ειδικοί διατροφής συμβουλεύουν να τρώμε μετά την γυμναστική.

Ποιες τροφές δεν πρέπει να τρώτε μετά την άσκηση!

Mετά την γυμναστική χρειαζόμαστε καύσιμα για να συνεχίσουμε και όχι μόνο, η τροφή είναι ένα καύσιμο για τον οργανισμό. Όμως ποιες είναι οι τροφές που δεν πρέπει να τρώτε μετά τη γυμναστική;

Δεν έχει νόημα να φάτε κάτι που θα  κάνει περισσότερο κακό παρά καλό μετά την προπόνηση.

Επειδή όμως είναι σημαντικό να αναπληρώσετε ενέργεια και να αποκαταστήσετε τους μύες  υπάρχουν κατάλληλες επιλογές.
Απλά πρέπει να διαλέξετε προσεχτικά και να κάνετε τις έξυπνες επιλογές.

Shakes με ζάχαρη

Η ζάχαρη βλάπτει σοβαρά την υγεία και βρίσκεται σχεδόν σε όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα και shakes.

Τα smoothie με πρωτεΐνη είναι η πιο δημοφιλής επιλογή όσων ασχολούνται με το fitness. Παρόλα αυτά δεν είναι όλα τα smoothie και shake χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Προτίμησε να φτιάξετε το δικό σας shake πρωτεΐνης με απλά υλικά όπως μπανάνα, γιαούρτι και μέλι.

Πρωτεϊνούχες μπάρες

Οι μπάρες ενέργειας αν και είναι πρακτικές γιατί μπορείς να τις έχεις στην τσάντα σου, κρύβουν παγίδες.

Πολλές φορές μπορεί να περιέχουν συστατικά που δεν τα γνωρίζεις οπότε καλό είναι να μην τις αγοράσεις καθόλου.

Μάλιστα πολλές μπάρες περιέχουν ζάχαρη ή ακόμα χειρότερα ασπαρτάμη που προκαλεί πολλά προβλήματα στην υγεία.

Μία εναλλακτική λύση είναι μία μπανάνα ή μία 20 αμύγδαλα που θα σου δώσουν ενέργεια και λίγες θερμίδες.

Γεύματα χωρίς υδατάνθρακες

 

Αν και η πρωτεΐνη είναι πολύ σημαντική μετά από την γυμναστική, λίγοι υδατάνθρακες επίσης χρειάζονται.
Επειδή κατά τη διάρκεια της γυμναστικής το σώμα μας αποζητά και το αποθηκευμένο γλυκογόνο για ενέργεια, μετά την γυμναστική λίγοι υδατάνθρακες από φρούτα μπορούν να αποκαταστήσουν την ενέργεια του οργανισμού.

Ενεργειακά ποτά

Τα ισοτονικά ποτά δεν πρέπει να τα πίνετε μετά από κάθε προπόνηση. Αυτά που περιέχουν ζάχαρη είναι απαγορευτικά, ενώ τα υπόλοιπα πρέπει να τα καταναλώνετε πιο σπάνια.

Αν και προσφέρουν ενυδάτωση κι ηλεκτρολύτες υπάρχουν πιο υγιεινές επιλογές όπως το φιλτραρισμένο νερό, το νερό καρύδας ή ένα σπιτικό πρωτεϊνούχο shake.

 
Αλμυρές τροφές

 

Συχνά μετά την γυμναστική θέλουμε να φάμε αλμυρά τρόφιμα. Αυτό συμβαίνει γιατί με τον ιδρώτα έχουμε χάσει ποτάσσιο και θέλουμε να το αναπληρώσουμε.
Ένα σνακ όπως η μπανάνα θα αναπληρώσει το ποτάσσιο. Οπωσδήποτε πρέπει να αποφύγετε τα πατατάκια και τα επεξεργασμένα σνακ.
 

 

Τηγανιτά φαγητά

Αν και είναι προφανές, πρέπει να αναφερθεί πως τα τηγανιτά είναι τα πιο απαγορευμένα τρόφιμα μετά αλλά και πριν την γυμναστική.

Αυτό συμβαίνει γιατί παχαίνουν πολύ και δεν προσφέρουν στο σώμα μας τα συστατικά που χρειάζεται.
Αντίθετα το κοτόπουλο στον ατμό ή στον φούρνο είναι εξαιρετική επιλογή μετά την γυμναστική.
 

Καφεΐνη

Η καφεΐνη βρίσκεται στον καφέ αλλά και σε πολλά ενεργειακά ποτά. Αν και δεν βλάπτει τον οργανισμό μετά από την γυμναστική δεν πρέπει να την καταναλώνουμε.
Με την καφεΐνη παθαίνουμε αφυδάτωση και αν συνδυαστεί με τον ιδρώτα που παράγεται με την γυμναστική θα χρειαστούμε περισσότερη ενυδάτωση.
Επίσης η καφεΐνη αυξάνει την κορτιζόλη του οργανισμού που είναι η ορμόνη του στρες. Απόλαυσε τον καφέ σου πριν και όχι μετά την γυμναστική.

Δεν τρώτε τίποτα μετά την γυμναστική

Το σώμα μετά την προπόνηση έχει ανάγκη από αναπλήρωση ενέργειας.

Αυτό γίνεται από συστατικά που μπορείτε να βρείτε σε φρούτα, άπαχο κρέας, γιαούρτι και γενικά τροφές που είναι χαμηλές σε λιπαρά.

Φροντίστε και αγαπήσετε το σώμα σας, δίνοντας του τα απαραίτητα καύσιμα για να συνεχίζει χωρίς προβλήματα υγείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here